Etäyhteys tietokoneeseesi KotiData Etätuki -ohjelmiston avulla

Kun pelkkä puhelintuki ei riitä ratkaisemaan ongelmaasi, voimme muodostaa etäyhteyden tietokoneeseesi. Yhteyden avulla asiantuntijamme pystyy käyttämään ja korjaamaan tietokonettasi aivan kuin hän olisi itse paikan päällä.

Yhteyden muodostaminen edellyttää, että tietokoneelle ladataan ja tallennetaan maksuton KotiData Etätuki -ohjelmisto.

Kun ohjelmisto on tallennettu, asiakas soittaa palvelunumeroomme 0600 95 050 (1,48€/min + pvm/mpm). Palvelemme maanantaista perjantaihin klo 9-17.

Huom! Emme voi ottaa yhteyttä koneeseesi tietämättäsi tai ilman lupaa. Aivan kuin muissakin palvelutilanteissa, kaikki henkilökohtaiset tietosi kuten käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ovat täysin turvassa.

Toimi näin ottaessasi KotiData Etätuki -ohjelmisto käyttöösi:

1. Lataa sovellus tästä

2. Tallenna sovellus esimerkiksi työpöydälle. Jos selaimesi ei kysy tallennussijaintia, menevät ladatut tiedostot oletuksena ”Ladatut tiedostot” nimiseen kansioon käyttäjätilisi alle.

3. Kun lataus on valmis, suorita sovellus. Jos Windowsin käyttäjätilien hallinta tai järjestelmänsuoja kysyy lupaa ohjelman suorittamiselle, salli suorittaminen. Hyväksy myös mahdolliset palomuuriohjelman kysymykset ohjelman muodostaessa yhteyden internettiin.

4. Ota yhteys numeroon 0600 95 050 ja seuraa KotiDatan asiantuntijan ohjeita etäyhteyden muodostamiseksi.

Esimerkkikuva ohjelmaikkunasta