Valikko Sulje

Apumme on puhelinsoiton päässä!

Voimme hoitaa monet asiakkaidemme tietotekniset ongelmat, etenkin tietokoneen käytön opastukset, myös puhelimitse.
Kokeneet asiantuntijamme ratkaisevat puhelimessa usein esimerkiksi sähköpostin käyttöön, tulostamiseen tai käyttöjärjestelmän päivittämiseen liittyviä ongelmatilanteita.

Palvelunumeromme 0600 95 050 (1,93€/min + pvm/mpm) päivystää maanantaista perjantaihin klo 9-17.

Jos ongelmasi ei ratkea puhelimessa, voimme halutessasi muodostaa KotiData Etätuki -ohjelmiston avulla yhteyden tietokoneeseesi, jonka välityksellä asiantuntijamme pystyy käyttämään ja korjaamaan tietokonettasi aivan kuin hän olisi itse paikan päällä.

Aina ongelmat eivät ole ratkaistavissa etänä, ja silloin olet tervetullut käymään palvelupisteellämme. Ja muistathan, että teemme myös kotitalousvähennyskelpoisia kotikäyntejä!

Etäyhteys tietokoneeseesi KotiData Etätuen avulla

Yhteyden muodostaminen edellyttää, että tietokoneelle ladataan ja tallennetaan maksuton KotiData Etätuki -sovellus. Ohjeet viereisessä sarakkeessa

Huom! Emme voi ottaa yhteyttä koneeseesi tietämättäsi tai ilman lupaa. Aivan kuin muissakin palvelutilanteissa, kaikki henkilökohtaiset tietosi kuten käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ovat täysin turvassa.

Toimi näin ottaessasi KotiData Etätuki -ohjelmistoa käyttöösi:

1. Lataa sovellus tästä:

2. Tallenna sovellus esimerkiksi työpöydälle. Jos selaimesi ei kysy tallennussijaintia, menevät ladatut tiedostot oletuksena "Ladatut tiedostot" nimiseen kansioon käyttäjätilisi alle.

3. Kun lataus on valmis, suorita sovellus. Jos Windowsin käyttäjätilien hallinta tai järjestelmänsuoja kysyy lupaa ohjelman suorittamiselle, salli suorittaminen. Hyväksy myös mahdolliset palomuuriohjelman kysymykset ohjelman muodostaessa yhteyden internettiin.

4. Ota yhteys numeroon 0600 95 050 ja seuraa KotiDatan asiantuntijan ohjeita etäyhteyden muodostamiseksi.

Esimerkkikuva etätukisovelluksesta