Kun tekniikkaa hyödynnetään yhä enemmän, avun ja opastuksen tarve kasvaa koko ajan. KotiData neuvoo ja ratkoo pulmia kanssasi ihmisläheisesti ja luotettavasti. Autamme niin puhelimitse, etätuen välityksellä tai käymällä paikan päällä – tilanteen mukaan.
Mitä eroa näillä palveluilla sitten on? Katsotaanpa!
Puhelintukemme on erinomainen ratkaisu yksinkertaisiin kysymyksiin ja haasteisiin. Voit kääntyä puoleemme, kun tarvitset apua esimerkiksi luotettavuuteen liittyvissä kysymyksissä, tiettyjen asetusten etsimisessä tai tietyn ohjelman toimivuuden varmistamisessa laitteellasi. Autamme mielellämme missä tahansa tilanteessa, jossa kaipaat neuvoa tai ohjausta - oli kyse sitten jonkin sivuston käytöstä tai vaikkapa uuden sovelluksen asentamisesta älypuhelimeesi.
Puhelintuen kautta on myös helppo kysyä neuvoa, onko aika päivittää puhelin tai tietokone uudempaan. Saman puhelun aikana voidaan jo katsoa tarkoituksenmukainen uusi laite.
Etätuen avulla asiakasnevojamme pääsevät suoraan käsiksi tietokoneeseesi. He voivat tarkistaa asetuksia tai asentaa ohjelmia tarvittaessa. Yhteyden muodostamiseen tarvitaan aina asiakkaan hyväksyntä ja se tehdään turvallisesti ja suojatussa ympäristössä. Voit seurata näytöltäsi kaikkea, mitä etätuen aikana tehdään. KotiDatalle ei myöskään jää mitään tietoja koneeltasi etäyhteyden sulkeutumisen jälkeen.
Vaikka etätuki onkin kätevä, on Lähituki monissa tapauksissa paras vaihtoehto. Jos esimerkiksi kannettava tietokone ei käynnisty tai kotisi verkko ei toimi, apu tarvitaan paikan päälle. Tyypillisen lähitukikäynnin aikana voimme asentaa reitittimen, liittää kotilaitteet uuteen Wi-Fi-verkkoon ja varmistaa, että kaikilla laitteilla on asianmukainen tietoturva. Myös uuden tietokoneen käyttöönotto sujuu näppärästi lähituen avulla.
Kun tilaat kotikäynnin tai pyydät tukea Kotidatalta, emme ole sidottuja tietyn operaattorin tai elektroniikkaketjun tarjontaan. Tämä tarkoittaa, että pääasiallinen tavoitteemme on ratkaista asiakkaidemme ongelmat. Keskitymme tarjoamaan tehokkaita ratkaisuja, emme myymään. Asiakkaan tarpeet ovat aina etusijalla ja suosittelemme uusien laitteiden tai hankintojen tekemistä vain silloin, kun se on todella tarpeen.
Tarjoamamme tukipalvelut antavat sinulle arvokasta apua ja varmuutta tekniikan haasteiden keskellä. Voit luottaa asiakasneuvojiemme osaamiseen ratkaista ongelmasi tavalla, joka on juuri sinulle tarpeen.