Valikko Sulje

Suomen KotiData Oy aloittaa 28 henkilöä koskevat yt-neuvottelut

Suomen KotiData Oy aloittaa 28 henkilöä koskevat yt-neuvottelut tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Neuvottelut voivat johtaa irtisanomisiin ja osa-aikaistamisiin, mutta yhtiö uskoo, että se pystyy tarjoamaan töitä suurelle osalle neuvottelujen kohteena olevista tekijöistä.

– Korona-aika on muuttanut yhteiskunnan tapaa toimia. Se on pakottanut myös meidät puntaroimaan sitä, millä tavoin asiakkaat jatkossa haluavat ostaa palveluita, kertoo KotiDatan operatiivinen johtaja Minna Lassila.
– Palvelupisteissä käy nykyään vähemmän asiakkaita kuin ennen.

KotiData tekee Telian kanssa yhteistyötä kahdella saralla: Telia Kauppojen Helppi palvelupisteillä sekä lähitukikäynteinä asiakkaiden luona. Yhteistyö Telia Kaupan Helppi palvelupisteiden osalta päättyy heinäkuun lopussa. Koronan myötä asiakkaiden käyttäytyminen on muuttunut, ja siksi lähitukikäynneille on edelleen kysyntää.

– Yhteistyö kumppaneiden kanssa on meille tärkeää. Niinpä panostamme jatkossa siihen, että voimme auttaa asiakkaitamme niissä kanavissa, joita he tarvitsevat, Lassila kertoo.

KotiDatan ja kumppaneidemme yhteistyö myynnin, asiakaspalvelun ja tukipalveluiden parissa jatkuu.

– Vahvistamme kykyämme tuottaa palveluita valtakunnallisesti. Uskomme tekijöidemme osaamiseen ja taitoihin tuottaa Suomen parasta asiakaskokemusta, Lassila kertoo.

KotiDatan tavoitteena on vahvistaa myös omaa myyntiä ja samalla löytää entistä monimuotoisempia keinoja auttaa ja opastaa asiakkaita arjen digilaitteiden kanssa. Muun muassa KotiData Turva on uusi asumisen palvelu, joka on lanseerattu tänä vuonna.

– Tämä on rankkaa aikaa, mutta olemme koko ajan valmiina kehittämään ja löytämään ratkaisuja asiakkaiden uudenlaisen digiarjen helpottamiseksi. Uskon, että yt-prosessin jälkeen olemme taas paremmin kohtaamassa alati muuttuvan ympäristömme, Lassila toteaa.

Lisätiedot:
Minna Lassila, Suomen Kotidata Oy
Operatiivinen johtaja
puh 0400 504 622