top of page
  • Kotidata

KotiData Lähituki Kokemuksia

Haluamme tuoda digilaitteiden käytön tuen myös ihmisten koteihin jolloin voimme antaa yksilöllistä tukea asiakkaan tarpeeseen sekä ongelmaan.  


Aina kaikkea ei pystytä ratkaisemaan etänä tai puhelimitse ja tällöin KotiDatan palveluista lähituki on oiva ratkaisu. Asiakkaamme kertovat nyt kokemuksia KotiDatan lähitukipalvelusta, sekä muutamia esimerkkejä siitä, mitä lähitukipalvelu pitää sisällään.  


Uusien laitteiden käyttöönotto tuottaa usein päänvaivaa. KotiDatan lähituki auttaa uusien laitteiden asennuksessa ja käyttöönotossa, oli sitten kyseessä kokonaan uusi laite meitä tai muulta toimittajalta hankittuna, tai laitteen vaihto vanhan tilalle. 


"Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun. En itse hallitse tai ymmärrä koneita niin hyvin, joten kotiin saatu palvelu on ihan äärettömän tärkeää." - Ellen 

Myös tietokoneiden ja älypuhelimien päivitykset, tulostin ongelmat tai nettiyhteyden kanssa taistelu ovat tyypillisiä ongelmakohtia, jossa KotiDatan lähituki auttaa asiakkaita ympäri Suomen.  


Lähitukeen saat tarvittaessa yhteyden täältä. Laita rohkeasti viestiä, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian, niin katsotaan yhdessä mikä on teille paras ratkaisu. 


Asiakkaat suosittelisivat lähitukipalvelua esimerkiksi seniori-ikäisille. On sanomattakin selvää, että digitaaliset muutokset ovat tapahtuneet nopeasti, ja vaatimukset tarvittavien ohjelmien osaamiseen kasvavat jatkuvasti. 

"Tämä on minulle semmoinen onnenpotku, että löysin KotiDatan! En tiedä, miten tulisin toimeen ilman KotiDataa. Olen aina saanut palvelua, kun sitä tarvitsen, ja palvelu on aina ollut ensiluokkaista." - Ellen 

Esimerkkitapaus:


Asiakas hankki uuden kannettavan tietokoneen. KotiDatan asiakasneuvoja tuli ottamaan laitteen käyttöön ja opastamaan sen käytössä sovittuna aikana. 

  

Asiakkaankäyttäjätilit laitettiin uudelle koneelle, asetukset laitettiin mieleisiksi ja läppäri yhdistettiin kodin verkkoon. Samalla käytiin läpi tietokoneen käyttöä. 

  

Käyttöönoton ja opastuksen hinnaksi Pirjon kotona tuli 124€ (alv 24%) ja uutta, luotettavaa laitetta päästiin käyttämään vaivattomasti. 

 

Voit tutustua koko laitehankintaprosessiin täältä, KodiDatalta saat tarvittaessa myös apua laitteiden valintaan ja hankintaan. 


Myös yritysasiakkaille


Yksityishenkilöiden lisäksi, KotiData tarjoaa lähitukipalvelua myös yritysasiakkaille. 


Pienten tai keskisuurten yritysten kannattaa harvemmin investoida omaan IT-tukeen heti alussa, jolloin tietoteknisten laitteiden tuki ja ylläpito voi olla huomattavasti helpompi ja taloudellisesti kannattavampi ulkoistaa. 

 

KotiDatan lähituella on myös vahva kokemus yritysasiakkaiden auttamisesta. Mahdolliset ongelmatilanteet voivat olla samoja kuin yksityisasiakkailla, mutta lisäksi olemme auttaneet yritysaiakkaita esimerkiksi seuraavanlaisissa tilanteissa: 


  • Tietokoneiden käyttöönotto 

  • Office ohjelmien asennus ja käyttöönotto 

  • Sähköpostin käyttöönotto ja opastus 

  • Nettiyhteyden asennus ja laitteiden yhdistäminen 

  • Laitteiden hankinta ja käyttöönotto 

 

"KotiData tarjoaa ketterää palvelua asiakkaan tarpeet huomioiden. Asiakaspalvelu on ollut loistavalla tasolla, aina saanut vastauksen." - Ilkka 



bottom of page